دانلود بازی The Sims 3 – Into the Future برای PC
آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

گذرگاه زمان را برپا کنید و سیمز خود را به جذاب‌ترین مقصدی که تا کنون وجود داشته ارسال نمایید! دنیایی کاملا جدید که در صدها سال آینده وجود خواهد داشت! وقتی که سیمزهای شما آن‌جا هستند، می‌توانند مهارت تکنولوژی برتر خود را در جهت دستیابی به اکثریت تکنولوژی‌های آینده به‌دست آورند. در زمانی‌که سیمزهای شما در حال گشت‌و‌گذار با جت‌های خود هستند، با مونوریل‌ها و بالابرهای تیوبی سفر می‌کنند، یا مدل موها و لباس‌های جذاب آینده را امتحان می‌کنند، دنیایی جدید روبروی شماست که باید بررسی و کشف شود!

The Sims 3 – Into the Future PC-FLT

توجه مهم: برای اجرای این افزونه، نیاز به نصب نسخه اصلی بازی دارید!

 

The Sims Into the Future pc cover small دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC

 

 

تصاویری از محیط بازی:

The Sims Into the Future screenshots 01 small دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC The Sims Into the Future screenshots 02 small دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC

The Sims Into the Future screenshots 03 small دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC The Sims Into the Future screenshots 04 small دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC

The Sims Into the Future screenshots 05 small دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC

 

source دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی The Sims 3   Into the Future برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 837
بازدید کل : 256626
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1